Bol.com verkoopaccount

Je bent hier:
< Alle onderwerpen

Een bol.com verkoopaccount heb je nodig om als ondernemer of particulier producten aan te kunnen bieden op het enorme platform van bol.com. Je kan een account gemakkelijk zelf aanvragen via de login pagina van bol.com zelf.

Wat heb je nodig om een bol.com verkoop account aan te vragen?

  • Een (zakelijk) e-mail adres
  • Adres gegevens
  • Artikelen moeten een GTIN (ook bekend als EAN) of ISBN nummer hebben. Je kan hier een EAN nummer aanvragen voor eigen producten.
  • Je moet binnen 1-8 werkdagen kunnen leveren
  • Je moet staan ingeschreven bij de KVK of het Belgische Handelsregister en een BTW nummer hebben
  • Klanten moeten je artikelen binnen 30 dagen retour sturen, als ze dat willen.
  • Je moet vragen van klanten binnen 24 uur beantwoorden, in het Nederlands.
  • Je moet kunnen voldoen aan de servicenormen? Bekijk hier onze servicenormen

Je kan via deze link een verkoopaccount aanvragen bij bol.com

Belangrijk om te weten

In onze Algemene voorwaarden lees je de kleine lettertjes, maar we willen je dit in ieder geval vast meegeven:

  • Partners zijn verantwoordelijk voor hun eigen assortiment. Je kunt alleen legale artikelen aanbieden en voor sommige categorie├źn heb je aanvullende rechten nodig.
  • Klanten kunnen bestellingen gratis retourneren. Dit geldt ook voor grote artikelen die opgehaald moeten worden.
  • Bol.com betaalt je automatisch per kalendermaand uit.
  • Prijzen van je artikelen zijn marktconform.
  • Partners zijn verantwoordelijk voor de productomschrijving en afbeeldingen bij hun artikelen.
Inhoudsopgave